2014. július 3., csütörtök

#Chapter 6

                                          ~ Vállába kapaszkodtam, és csak gyönyörű íriszeit tudtam nézni.. ~


Hirtelen minden rosszat elfelejtettem Vele kapcsolatban.Tekintete szinte beleégett szemembe.Tudtam, ha egyszer ez lesz, nehezen felejtem majd el.Mert nálam általában így van. Mikor látta, hogy meg tudok állni a lábamon, elvette kezeit derekamról, majd a konyhába indult.Úgy gondoltam még nem fogtam fel teljesen mi történt, ezért a fürdőszobát kerestem. Hamar meg találtam, becsuktam magam mögött az ajtót, a mosdókagylónak támaszkodtam. Miért pont Ő ? Miért mindig Ő ? Akármit csinálok folyton Őt találom meg..De miért ? Nem azért mert egy béna ember vagyok, aki nem tud megállni a saját lábán, de minden lépésemnél belé ütközöm. Legközelebb már véletlenül meg is csókolom ? Nem értem, ha egyszer alapból rosszul kezdtük, minek van ott ahol én ? Vagy én ott ahol ő ? ...Gondolkozásomból egy kopogás zökkentett ki.
- Gyere. - szóltam.
- Szia, már mindenhol kerestelek.. - kezdte Cinti.
- Én is. Elég régóta.. - mondtam.
- Bocsi, hogy eltűntem, de a fiúkkal voltam.Bár úgy láttam te is.. - ismertette eddigi tevékenységét.
- Mi ? - kérdeztem, de sejtettem mire céloz.
- Tudod, az incidens a Szöszivel..elég érdekes volt. - utalt a nem rég történt eseményre.
- Oh..szóval láttad..amúgy nem történt semmi konkrét, annyi, hogy téged kerestelek, és MEGINT belé ütköztem.Csak most kicsit közelebb mint kellett volna.. - meséltem.
- Aha, értem.Hát mondtam, hogy ebből lesz még valami. - kacsintott.
- Már én sem tudom..annyiszor vagyunk egy helyen.. - reagáltam bizonytalanul.
- Most, hogy kibeszéltük a helyzetet, vissza kéne menni bulizni. - ajánlotta.
- Mehetünk. - egyeztem bele.Kimentünk a fürdőből, vissza a nappaliba.Egyből megtaláltuk a fiúkat, de a Szőke nem volt velük.
- Sziasztok. - köszöntünk.
- Hello.Dina téged is lehet még látni? - kérdezte Ya Ou.
- Persze.. - reméltem, hogy nem látták azt a bizonyos esetet.
- Akkor jó.Csak mert úgy eltűntél.. - mondták.
- Nem találtam Cintit és őt kerestem. - adtam be tulajdonképp az igazságot.
- Halljátok, nem kéne valamivel feldobni a bulit ? - kérdezte Sziki.
- De, ez egy jó ötlet. - ismerte el Ya Ou.
- Mi lenne ha fellépnétek valami tánccal lányok?Utána akár énekelhetünk is.. - vetette fel Bence.
- Tényleg, na mit szóltok? - érdeklődött Ya Ou.
- Végül is, csak fokozná a hangulatot.. - egyeztem bele.
- Oké, legyen. - adta meg magát barátnőm is.
- Rendben, akkor konferálunk, teszünk zenét, és mehet is. - lelkesedett Bence.Csináltak helyet a fiúk, majd Ya Ou szólított mindenkit.
- Hey, egy kis figyelmet kérnék.. - kezdte.Mikor látta, hogy minden személy rá figyel folytatta.
- Tehát, hogy egy kicsit feldobjuk a bulit, arra gondoltunk, hogy a táncosaink előadnak pár számot, utána meg éneklünk a bandával.Elég nagy tapsvihar keletkezett, ezek szerint jó az ötlet.Ezzel Ya Ou átadta nekünk a terepet.Elsőként a Tiesto - Red Lights című szám szólt, mire egyből kezdtünk mozogni.Elég volt improvizálni, mivel meg volt az összhang, ezért minden lépés kijött úgy ahogy mi akartuk.Az egész fantasztikus volt, hiszen azt csináltuk amit szeretünk, és jók is vagyunk benne.Mindent bele adtunk, amit csak lehetett.Hiszen erről szól a tánc, ha nem szívvel-lélekkel csinálod, nem ér semmit.Mikor vége lett, jöhetett a következő szám, Calvin Harris - Let's Go.Ennél is ott volt minden ami kell.Időközben észre vettem, hogy valaki nagyon néz, aztán mikor jobban láttam arcát, rájöttem, hogy Olivér az..Végig engem bámult, csak engem.Nem tudom ez mit jelentsen, de valahogy inspirált.Mert még jobban akartam csinálni az egészet, 110%-ot beleadni.A sok nézéstől, ennyi idő után el is pirultam, ami remélhetőleg a sötétben viszonylag nem látszott.Mikor már a 4. számot is letáncoltuk, jöhetett ráadásként Flo Rida - Turn Around.A maradék erőnket összeszedve mozogtuk végig ezt is.Aztán mivel végleg kifáradtunk, megköszöntük a nagy tapsot, majd átadtuk a terepet a srácoknak.Én elsősorban a konyhát vettem célba, mivel teljesen kiszáradt a torkom.Barátnőm is velem tartott.Kerestem egy tiszta poharat, majd töltöttem bele vizet, amit hamar le is húztam.Mivel ennyi nem volt elég, töltöttem újra és azt is lehúztam.Mikor végeztem, átadtam a helyet Cintinek.Ő is ugyanígy tett, majd visszamentünk a nappaliba.Már a fiúk énekelték az első számot.Mi a kanapén foglaltunk helyet és onnan néztük.Ők is fantasztikusan csinálják azt amit szeretnek.Ők is úgy vannak vele, mint mi a tánccal.Szívvel-lélekkel a legjobbat teljesítik, és ez sokat számít.Nagyon sokat.Ezért is ilyen sikeresek, és sokan tisztelik/szeretik őket.Már a 3. dalnál jártak, amikor énekelni kezdtek velük.Ez nem egy koncert, nem azért.Mi se azért táncoltunk mert az, csak kicsit fokoztuk a hangulatot.Itt ismerősök,barátok,X-faktorosok és ilyesmi emberek vannak.Most épp a Scream-ot adták, ami nagy kedvenc.Személy szerint én is nagyon szeretem.Ezután következett a nemrég megjelent szám, az Álmodj Még.Ez is nagyon jó.Mikor ennek is lassan vége lett, a fellépős party is lezárult.A buli még tart, csak mindenki a saját köreiben partyzik, zene , pia kíséretében.Mi a fiúkkal kezdtük, velük is folytattuk.Ha akar valaki, majd csapódik hozzánk..Most már a Szöszi is velünk volt, aminek most kivételesen örültem is.Annyi minden történt ma este, nyugodt vagyok mikor a közelembe van.Érdekesen hangzik, és lehet, hogy csak a hangulat váltja ki ezt belőlem, de akkor is..Pont Ő akivel elvileg utáljuk egymást..Ma este viszont teljesen felszabadult vagyok, és csak a bulinak élek.Aztán, holnap mi lesz az már a jövő titka.Lehet valami, lehet semmi..Egy kis laza tánc közben, beszélgetni kezdtünk a srácokkal.
- Nagyon adta ez a fellépés. - szólt Bence.
- Az egyszer biztos. - szemezett vele Cinti.
- Tényleg jó ötlet volt. - ismertem el.
- Első közös partynk meg is volt. - mondta Ya Ou.
- Jah.És még mennyi lesz. - ábrándoztam.
- Ha rajtunk múlik. - nevetett Bence.
- Amúgy te miért költöztél fel Pestre ? Csak nem valami családi gond? - érdeklődött Sziki.
- Nem, dehogy is.Igaz 10 éves koromban édesapám meghalt autóbalesetben, de a családban minden rendben.Azért mert mindig is szerettem volna nagy városi életet élni, meg Budapest a kedvenc városom.
- Aha, értem. - reagált Sziki.
- Ti mióta laktok így együtt ? - tettem fel a kérdést én is.
- Hát az X-faktor óta kerültünk a Corvinra és ugye itt kellett laknunk, aztán később úgy döntöttünk, hogy jó lesz itt, maradunk.
- Jah, okés. - mondtam.
- Milyen érzés, hogy ennyi rajongótok van, és ilyen sok ember szeret titeket ? - kérdezte Cinti.
- Leírhatatlan.Maga, hogy azt csinálhatjuk amit a legjobban szeretünk, az fantasztikus.De, hogy ezt még mások is szeretik, és szívesen hallgatják..Felemelő nagyon.. - válaszolt Bence.
- Ez érthető is. - mosolyogtunk.Rendesen elbeszélgettük az időt, elég későre járt már.
- Lassan kezd kihalni a buli. - szólt Olivér.Amúgy ő volt szinte a legcsendesebb ma..Vajon miért..
- Jah, véget kéne vetni lassan. - helyeselt Sziki.Ezzel elköszöntünk mindenkitől, majd a maradék dolgot még megbeszéltük.
- Holnap jó sokat kell takarítani. - nézett körül Ya Ou.
- Mi szivesen segítünk. - mondtuk Cintivel.
- Köszönjük szépen, szükség lesz rá.Akkor ma szerintem aludjatok itt, úgy is elfáradtatok ti is. - ajánlotta Bence.
- Már csak az a kérdés hol.. - gondolkoztam.
- Mivel csak nem aludhattok a nappaliban, Cinti Bence szobájában, Dina meg Olivér szobájában.Megfelel? - kérdezte Sziki, és valahogy éreztem, hogy direkt rakott össze a Szőkével..
- Mi? - reagált egyből az említett személy.
- Más lehetőség nincs.Egy éjszaka nem a világ vége. - mondta Ya Ou.
- Hát oks.. - adtam meg magam bizonytalanul.
- Jó éjt mindenkinek, holnap reggel nagy munkának nézünk elébe. - köszönt el Bence.Ezzel mindenki bement a szobájába.Én is követtem a Szöszit..
- Kapsz külön takarót, szerintem elég nagy az ágy kettőnknek. - szólt.
- Okés. - mondtam.Elővett nekem takarót, majd tisztességes távolságban befeküdtünk az ágyba.
- Jó éjt. - köszönt el amin kicsit meg lepődtem.
- Neked is. - viszonoztam tettét.A helyzettől függően tudtam, hogy nyugodtan fogok aludni, mivel a közelembe van.Istenem mi lesz még ebből..Változás vagy semmi ? Minden marad a régi vagy minden más lesz ? ...



11 megjegyzés:

  1. nagyon jo mikor lesz a kovi ?

    VálaszTörlés
  2. attól függ, hogy lesznek kommentek/feliratkozók :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Noémii! Ne haragudj, hogy ide kommentbe pofátlankodok be, de benne lennél egy cserében? :)
    http://aszerelemesagyuloletutvesztoje-avery.blogspot.hu/ Ha igen, akkor kérlek nálam chatben írd meg a válaszod! :) Köszönöm előre is!
    Puszillak

    Avery Meyer

    VálaszTörlés
  4. Szia, semmi gond, persze! :)

    VálaszTörlés
  5. Sziaa Noémi..! :) Egyik kedvenc blogom lett.! Az már csak hab a tortán, hogy Olivér benne az úgymond egyik "főszereplő".. :D Nagyon jól írsz.! Gyorsan kövit.! Csak így tovább! :* puszi ♥
    Alexaxxx ;)

    VálaszTörlés
  6. Szia!Örülök, hogy tetszik, sietek kövi résszel! :) ♥♥

    VálaszTörlés
  7. szia Noemi!nagyon jol irsz:)) gyorsan kovit:3♥

    VálaszTörlés
  8. Szia, köszönöm!:) még 2 feliratkozó és hozom a kövit!:3 ♥♥

    VálaszTörlés
  9. szia nagyon jó ez a blog mikor lesz kövi?

    VálaszTörlés