2014. július 9., szerda

#Chapter 7

~ Istenem mi lesz még ebből..Változás vagy semmi ? Minden marad a régi vagy minden más lesz ? ... ~

Mikor megébredtem, azt vettem észre, hogy egy kar pihen derekamon.Az Ő keze.Szemeimből minden álmosság eltűnt, levegőt is szaggatottan vettem.Mivel háttal feküdtem neki, gondoltam megfordulok, megnézem alszik -e.Lassan elvégeztem az előbb említett tevékenységet, mitől nagyon közel kerültem hozzá.Szemei rögtön kinyíltak, és mélyen enyémbe néztek.Elvesztem varázslatos tekintetében.Nem tudom miért, de amikor íriszeivel találom szembe magam, teljesen máshol járok fejben.Hatással van rám.



Már egy ideje néztük egymást, mikor közeledni kezdett felém.Közben folyton az járt a fejemben: - Csókolj meg! Én is úgy cselekedtem ahogy ő, majd arra eszméltem, hogy félénk, apró csókokat hint ajkaimra.Tudtam, hogy hülyeséget csinálok, de nem érdekelt.Nem tudtam ellenállni, nem ment.Először így voltam vele, majd lassan kezdtem felfogni mi is történik.Rögtön elkaptam fejem, felkaptam táskám, és szó nélkül elhagytam a Szöszi szobáját.Azonnal mentem a fürdőbe, de előtte kopogtam.
- Ki az? - szólt egy női hang, ezek szerint Cintié.
- Én vagyok, Dina. - válaszoltam.
- Gyere. - hívott be a helységbe.
- Hogy - hogy már fent vagy? - kérdezte.
- Nem hiszed el mi történt.. - kezdtem választ sem adva.
- Na, valami baj van? - lepődött meg.
- Hát fogjuk rá. - mondtam.
- Akkor mesélj. - kérte kíváncsian.
- Szóval, ugye Olivérrel aludtam.Reggel, mikor felkeltem azt vettem észre, hogy a keze rajtam van.Megfordultam, gondoltam megnézem alszik -e.Közben elég közel kerültem hozzá, és mikor kinyitotta szemét nem sokkal később 'csókolóztunk'.Hihetetlen volt az egész.Aztán eljutott az eszemig mit csinálok, és rögtön jöttem ide. - meséltem a nemrég történt dolgokat.
- Te jó ég!Ez komoly?Hát ez az amit tényleg nem vártunk volna.De van benne jó is.Mivel 'visszacsókólltál' ezért biztos jelentett neked is valamit. - kacsintott.
- Egyenlőre még fel sem dolgoztam az eseményeket, szóval léccives magamra hagynál kicsit? - kértem barátnőmet.
- Persze, ha kész vagy gyere, kint várlak/várunk. - mondta.
- Rendben.Tényleg, valamit nem is kérdeztem.Mil volt Bencével? - kíváncsiskodtam én is.
- Semmi érdekes, de majd mesélek róla később ha otthon leszünk. - ezzel magamra hagyott. - Hjajj.Mik nem történnek.Gondoltam, hogy lesz valami a tegnap este után, de erre pont nem számítottam!Ha újra a 'csókunkra' gondolok, automatikusan beharapom, vagy végig simítok ujjammal ajkaimon.Egy kérdés..Most mi lesz?Akárhányszor közelebb kerülök hozzá, teljesen elvarázsol, nem tudok ellene semmit sem tenni.De lehet, most mindent elrontottam azzal, hogy szó nélkül kijöttem, és ugyanúgy bunkó lesz.Amit meg nem szeretnék.Hát most már úgy se tudok ezen változtatni, lesz ami lesz..Gondolataimból kiszakadva megmostam hideg vízzel az arcom, felgumiztam hajam, majd kimentem a konyhába.Mindenki ott volt már, még Ő is.
- Jóreggelt. - köszöntem.
- Neked is.Minden rendben?Furcsának tűnsz.. - kezdte Ya Ou. Ne már, ennyire látszik?...
- Persze, semmi gond.Csak keveset aludtam. - kamuztam.
- Akkor jó.Mindenki itt van, kezdhetjük a takarítást. - közölte az előbb említett személy.
- Mi ketten elmosogatunk. - ajánlottuk Cintivel.
- Mi összeszedjük a mosni valókat. - mondta Ya Ou magára és Olivérre utalva.
- Mi meg a szemetet. - Mondta Bence és Sziki.
- Rendben, álljunk is neki. - közölte Ya Ou.Barátnőmmel maradtunk a konyhában, mivel úgy is mosogatunk.Beosztottuk, míg én elveszem a fiúktól a mosni valókat, majd elmosom, addig ő vízzel öblíti őket.Megnyitottam a csapot, használtam mosogatószert, és kezdtem feladatom.Cinti is így tett.Hamarosan Ya Ou hozta az első adagot.Ami csak pár pohár volt.Utána Oli jött a többi pohárral.Mikor átadta őket, egy pillanatra találkozott tekintetünk, de nem tudtam semmi leolvasni belőle.Ürességet láttam.Sóhajtottam egyet, majd folytattam tevékenységem.Barátnőmmel is összenéztünk, nem mondott semmit, nem is kellett.Tudtam mire gondol.Arra, hogy majd minden rendben lesz.Csak ez nem olyan egyszerű.Bár az lenne..Lassan elmostunk mindent amit hoztak a fiúk, mikor órára néztem 11:00 - át mutatott.Megtöröltük kezünket, majd mentünk a nappaliba.Sokkal nagyobb rend volt, mielőtt elkezdtük a 'munkát'.Férfi létükre ügyesen megcsinálták.
- Szerintem mindennel végeztünk.Szép munka volt Srácok. - nézett végig mindenen elégedetten Ya Ou.
- Akkor mi lassan mennénk. - kezdte Cinti.
- Ma is lesz próba? - kérdeztem.
- Persze, holnap után koncert.14:00 - kor gyertek a szokásos helyre. - válaszolt Bence.
- Okés, ott találkozunk, Sziasztok. - köszöntünk majd elhagytuk a lakást.Lifttel lementünk, majd haza felé vettük az irányt.Út közben nem sokat beszélgettünk, talán váltottunk pár szót.De nem volt kínos csend.Mikor megérkeztünk kinyitottam az ajtót, letettem táskám, levettem lábbelim.Majd átadtam a helyet barátnőmnek.Bementem szobámba, szekrényemben kezdtem kutatni valami elviselhető ruha után.Nem sokkal később megtaláltam a megfelelő darabokat, amiben táncra is megyek.


Átmentem a fürdőbe, mikor Cinti pont jött ki.
- Megyek fürödni, utánam jössz te is? - kérdeztem.
- Aha, elmegyek. - adott választ.Bementem az említett helységbe, levettem ruháim, majd beálltam a zuhany alá.Most csak tusoltam, így gyorsabb.Először hajam mostam meg samponnal, utána minden végtagom/testrészem tusfürdővel.Mikor végeztem megtöröltem magam törülközővel, felöltöztem.Megszárítottam hajam, majd kifésültem és kiengedve hagytam.Arcomra alapozót tettem, szempillaspirált és correctort is használtam.Végül fújtam magamra egy kis spray-t. Elhagytam a fürdőt, majd átadtam a helyet barátnőmnek.Míg ő is azt csinálta amit én, bementem a szobámba, elővettem laptopom, felnéztem Facebookra, Instagramra, és egyéb ilyen oldalakra.A szokásos dolgoktól eltérve láttam, hogy Olivér új fényképet töltött fel.Róla volt egy közeli kép.Ugyanazt az ürességet lehetett tekintetében látni mint reggel.Miért kellet úgy ott hagynom?!...Gondoltam magamban.Teljesen elbambultam, azt vettem észre, hogy barátnőm hadonász előttem kezével.
- Itt vagy?? - kérdezte.
- Persze, miért? - tettem úgy ahogy ő.
- Csak mert már vagy egy perce itt vagyok. - közölte.
- Oh..Bocs, teljesen elbambultam. - kértem elnézést.
- Hát azt látom.És még is min? - ezzel megnézte laptopom, amin az Ő képe volt megnyitva.
- Már értem.Szerintem egy kis kikapcsolásra van szükséged.Elmegyünk kávézni, úgy is csak 2 - kor lesz próba.Oké? - ajánlotta.
- Rendben. - egyeztem bele rögtön, mivel nekem is tetszett az ötlet.Felkaptam táskám, lábbelim, bezártam az ajtót, és indultunk is.Kerestünk egy közeli kávézót, majd bementünk, helyet foglaltunk.Egyből jött egy fiatal felszolgáló lány.
- Adhatok valamit? - kérdezte udvariasan.
- Én egy Coffe Latte-t szeretnék. - kezdte barátnőm.
- Nekem is ez lesz. - mondtam.Leadtuk a rendelést, ment is.
- Mit szólnál, ha ma tartanánk egy 'csajos' napot?Próba után elmegyünk moziba, ilyenek. - bombázott ötletekkel Cinti.
- Felőlem mehetünk. - adtam választ mosolyogva.
- Legalább neked is kicsit máson jár az agyad, meg nekünk is jót tesz. - mondta.
- Igazad van, jót fog tenni.De mesélj csak, mi volt Bencével? - kérdeztem kíváncsian.
- Igazából semmi érdekes.Annyi, hogy reggel mikor felkeltem még aludt, ezért én is pihentem még.Egyszer csak azt vettem észre, megsimítja arcomat, majd adott egy puszit homlokomra.Gondolom azt hitte még alszok, pedig nem. - ismertette a történteket...

16 megjegyzés:

  1. Milla Bárányos2014. július 9. 6:54

    Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó:)) siess a kövivel:D

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy tetszik! :') ♥

    VálaszTörlés
  4. Még 2-3 komi, 2-3 feliratkozó! :')

    VálaszTörlés
  5. Holnapi nap folyamán hozom!:) De örülnék még 1-2 kominak, 1-2 feliratkozónak! :')

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszik! :") ♥

    VálaszTörlés
  7. Ha ma nem tudom befejezni, akkor holnap délelőtt BIZTOS, hogy fent lesz!! :')

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett*w* Várom a kövit:))

    VálaszTörlés