2014. július 20., vasárnap

#Chapter 9


 ~ Mikor Dina és Olivér egymásra néztek, érezhető volt, hogy nincs minden rendben... ~

*Diána szemszöge*

Rácz Diána

Ezek után, hogy fogok a szemébe nézni?Reggel még nem volt gond, de kezdem azt hinni, ez így nem fog menni.Pedig muszáj, mert együtt dolgozunk.Majd megoldom valahogy..Cinti biztatóan küldött egy halvány mosolyt.
- Sziasztok. - köszöntünk.
- Hello. - viszonozták.
- Örülök, hogy megérkeztetek, mert a mai próba nagyon fontos.Ugyanis holnap koncert, itt Budapesten. - kezdte Ádám.
- Tényleg, szerdán beszéltünk róla.Helyszín, időpont, egyéb infókat egyeztetünk? - kérdezte Ya Ou.
- Igen.A helyszínre innen megyünk, szabadtéri lesz.15:00 - kor kezdődik az egész, 14:00 - kor itt találkozunk, hogy legyen idő mindenre.Lányok, ti hozzátok a táncos cuccot mindenképp, víz, egyéb fontos dolgok.Srácok, nektek nagyon nem kell semmi, mert a nagy része ott, illetve itt van.De amit fontosnak találtok, hozhatjátok. - sorolta a menedzser.
- Rendben. - reagáltunk.
- Akkor a holnap tiszta.Most viszont beszéljük meg, melyik számokat adjátok elő. - mondta Ádám.
- A Troublemaker, Blurred Lines, Glad You Came, Létezem?Ezekre tudunk együtt fellépni. - kérdezte Bence.
- Ez a négy lesz, és a lányok nyitnak egy tánccal, ti meg az Álmodj Még-el zártok.Megfelel? - kérdezte a menedzser.
- Oké. - egyeztünk bele.
- Ha valamit még beleteszünk, azt holnap megbeszéljük.Most pedig kezdhetitek is a Troublemaker-t. - közölte Ádám.Beálltunk a koreográfiához, majd indult a zene.Olivér kezdett, majd Bence, és így tovább.Mi meg folyamatosan táncoltunk.Ezzel végeztünk, jöhetett a Blurred Lines.Olivér indította ismét, majd Bence, és a fiúk.Már a felénél jártunk, mindent jól ment, mikor sikerült elrontanom.Éreztem, hogy valami nem lesz rendben ennél a próbánál, de reménykedtem, hogy végig tudom csinálni.Hát, úgy látszik, mégse.Most kivételesen nem a Szőkével ütköztem, hanem én hibáztam egyedül.Ügyet sem vetve rá, kapcsolódtam a többiekhez, és folytattam tovább.Ez még nem lett volna probléma, de mikor a Glad You Came - nél is rontottam, kezdődtek a gondok.Ádám le is állította a zenét.
- Dina, lehetne, hogy jobban koncentrálj? - kérdezte.
- Persze, nem tudom mi van velem. - adtam választ bizonytalanul.
- Én se, de örülnék ha odafigyelnél arra amit csinálsz.Köszönöm. - közölte.
- Igyekszem. - mondtam, majd folytattuk.Következő a mi nyitószámunk volt, Tiesto - Red Lights.A srácok hagyták, hogy csináljuk, ketten maradtunk.Indult a zene, kezdtük a buli estéjén táncolt mozdulatokat.Most is meg volt az összhang, sikerült ugyanúgy mint akkor.Láttam, hogy Olivér megint engem néz, és megint jobban akartam csinálni, 110% - ot beleadni.Ez azért jó mert legalább Ádám is látja, hogy megtudom csinálni.Mikor végeztünk, a fiúk énekelték az Álmodj Még - et.Most én néztem Őt, kíváncsi voltam hogyan reagál.Nem jött zavarba tőle, inkább én, mert kezdett hatással lenni rám az éneklésével.Lassan néztem végig a többieken, de tekintetem hamar visszakerült a Szőkéhez.Ő erre felvonta szemöldökét, mire én Cintire néztem.Ő pedig Bencét nézte folyamatosan.Mikor már benne voltunk a szemezgetésbe, végeztek.Váltottak néhány szót a menedzserrel, de Ya Ou félrehívott.
- Mit szeretnél? - érdeklődtem.
- Mi volt ez az egész? Láttam a kis játékotokat. Még, hogy nem történt semmi.. - kezdte.
- Nem történt semmi.Nem tudom miről beszélsz. - adtam be.
- Aha, persze. Nem gond ha van valami, de ne titkolózzatok. - reagált.
- Mondom, hogy nincs semmi. Most viszont mennem kell, mert Cinti vár. - ezzel indultam vissza. - Nee.Kezd rájönni a dolgokra, nem vagyok elég óvatos.Tudom, hogy nem azért kérdezősködik mert féltékeny vagy ilyesmi, hanem mert számít rá, ha van valami neki mindig elmondom.De erről nem tudhat mivel nem is szabadott volna megtörténnie.
- Megyünk? - kérdeztem barátnőmet.
- Persze, Sziasztok. - köszöntünk el a többiektől.
- Sziasztok, holnap 14:00 - kor itt találkozunk. - mondta Ádám, majd elhagytuk a helységet.
- Mit akart Ya Ou ? - kérdezte Cinti.
- Kezdi sejteni a dolgokat.Látta a szemezgetésünket. - meséltem.
- Hát akkor jobban oda kell figyelned a dolgokra. - reagált.
- Bizony. Akkor most megyünk moziba, vagy előtte hozzád? - kérdeztem.
- Szerintem menjünk moziba, utána hozzád a cuccodért, majd hozzánk. - ismertette a programot.
- Oké. - ezzel a Plázát vettük célba.Mikor megérkeztünk, megbeszéltük mit nézünk.
- Semmiképp ne szerelmeset, inkább valami horrort. - ajánlotta barátnőm.
- Mondjuk a Carrie? Igaz, láttam már, de nem 3D - ben. - mondtam.
- Legyen. - egyezett bele, majd vettünk jegyet, két Cola - t , két nagy Popcorn - t. A terembe érve helyet foglaltunk, feltettük a szemüvegeket.Indult a film, mi pedig lassan fogyasztani kezdtük a Popcorn - t.Mikor először láttam a Carrie - t nagyon megtetszett, így 3D - ben pedig élmény volt nézni.Idő közben mindent megettünk/ittunk majd véget ért a film.Felálltunk eddigi helyünkről, elhagytuk a helységet.Szemétbe dobtuk a felesleges holmit, haza fele vettük az irányt.
- Nagyon jó volt.Sikerült kicsit kikapcsolnod? - kérdezte Cinti.
- Igen, imádtam.Köszönöm, hogy így foglalkozol velem. - mosolyogtam rá hálásan.
- Semmiség.Mire valók a barátok? - viszonozta cselekedetem, majd megölelt.Megérkeztünk, gyors összeszedtem a fogkefém, fésű, ruha, pár fontos dolgot, majd indultunk is. Kb. 10 percet sétáltunk mire odaértünk.Barátnőm kinyitotta az ajtót, miután bementünk bezárta.Levettem lábbelim, körbevezetett.Volt egy konyha, nappali, fürdőszoba, és két hálószoba, úgy mint nálam.Otthonos volt az egész, nagyon tetszett.
- Bemehetsz a szobába átöltözni/lepakolni. - szólt.
- Oké, köszi. - reagáltam.Úgy tettem, ahogy mondta, eddigi ruhámat átvettem egy rövid nadrágra, fehér trikóra.Táskám bent hagyva visszamentem a nappaliba, barátnőm is átöltözött már.
- Muszáj képeket csinálnunk. - vigyorgott.
- Tényleg.Emléknek, illetve a Selfie soha nem maradhat ki. - egyből elővette telefonját majd mindenféle képeket csináltunk, különböző fejekkel.Ezzel elvoltunk egy darabig, majd rendeltünk pizzát vacsorára.Amíg vártunk, addig elővette laptopját, feltettük a képeket egyéb közösségi oldalakra, illetve töltöttünk le zenéket, és kiderült szinte ugyanolyan az ízlésünk.Arra lettünk figyelmesek, hogy csöngetnek, ezért kimentünk ajtót nyitni, fizetni.Bevittük a nappaliba a finomságot, majd fogyasztani kezdtük.Közben sokat beszélgettünk, kérdezgettünk egymásról.
- Miért költöztél fel Budapestre? - érdeklődtem.
- Egyszerűen szerettem volna a saját lábamon megállni, és imádom Pestet.
- Szintúgy.Akkor ezzel nem vagy egyedül. - mosolyogtam.
- A húgodnak nem volt gond, hogy elköltözöl otthonról? - kérdezte.
- Tudom, hogy hiányzok neki mert ő is nekem, de különösebb probléma nem volt ebből.Elfogadta, és megértette mit szeretnék. - adtam választ.
- Értem. Nekem is van egy 15 éves öcsém, Márk. A húgod hány éves? - kérdezte.
- 15. Egyszer kéne egy találkozót szervezni.. - ajánlottam.
- Még a végén összehozzuk a fiatalokat. - vigyorgott Cinti.
- Hát..ha rajtunk múlik. - viszonoztam cselekedetét.
- Tudsz mutatni képet Zoéról? Mert én igen. - érdeklődött.
- Persze, van a telefonomban. - kerestem az említett személyről egy fotót majd megmutattam barátnőmnek.
- Szép. Itt van Márk. - majd felém mutatta telefonját.
- Helyes. Zoénak megfelel. - mondtam.
- Akkor ez el van döntve. Majd intézkedünk. - közölte.
- Úgy lesz. Neked amúgy volt már valami komoly kapcsolatod? - érdeklődtem.
- Nem igazán. Neked? - viszonozta.
- Igen, egy. De ő megcsalt, szóval azóta nem. - válaszoltam őszintén.
- Értem. Majd lesz még lehetőség. - kacsintott, tudtam mire gondol.
- Aha.Szerintem is. - bólogattam.
- Jól van, tudom, nem ezért hívtalak, hanem, hogy kicsit eltereljem a figyelmed. - ismerte be.
- Semmi. Viszont lassan aludni kéne. - mondtam mert már későre járt.
- Igaz.Holnap nagy nap.9 - re állítsd be te is az ébresztőd, reggel találkozunk.
- Rendben. Jó éjt. - köszöntem el, majd bementem a szobába.Befeküdtem az ágyba, kicsit elgondolkoztam a mai napon.Mennyi mindent köszönhetek már most Cintinek. Jó, hogy találtam egy ilyen barátot. Lehunytam szemeimet, de rá nemsokára megjelent előttem Olivér miközben ma énekel...


13 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon jó:))))... mint a többi...várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Most kezdtem el olvasni a blogot,de nagyon tetszik! Mikor hozod a kövit?? :)

    VálaszTörlés
  3. Még 3 feliratkozó és 4 komment után! :') <3

    VálaszTörlés
  4. aaaa ez nagyon joo:)

    VálaszTörlés
  5. jó lett nagyon siess a kövivel

    VálaszTörlés
  6. Mikor lesz kövi rész,már nagyon várom!!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  7. Még csak most kezdtem el olvasni a Blogod, de máris imádom! Hamar a kövit.
    Niki

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóó:) Köviit!:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :') Holnap vagy holnap után BIZTOS, hogy hozom a következő részt! :* ♥♥

    VálaszTörlés