2014. június 22., vasárnap

#Chapter 5


                                                 ~Cinti is talált magának egyet, úgyhogy felpróbáltuk, majd megvettük. ~
Rácz Diána


Mikor kiértünk az üzletből Cinti így szólt.
- A ruhák megvannak, viszont hazaugrok a sminkeimért és azt megosztjuk, okés? - kérdezte.
- Persze, legalább nem kell külön venni. - válaszoltam.
- Rendben, akkor majd megyek, Szia. - indult el.Ezzel hazafele vettem az irányt.Kinyitottam az ajtót, levettem lábbelim, majd mentem a szobámba.Az órára nézve láttam, hogy már 13:30 van.Nemsokára mehetünk próbára.Addig gondoltam átöltözöm a tánchoz megfelelő ruhába.Szekrényemben kezdtem kutatni, hamar megtaláltam a viszonylag kényelmes ruhaösszeállítást.Ezután táskámba kezdtem pakolni olyan holmikat/dolgokat amit vinni fogok.Még mindig nem jött Cinti, ezért kimentem a konyhába és kentem két szelet nutellás kenyeret.Elfogyasztottam, mire jött is barátnőm.
- Nah, azt hiszem minden megvan. - közölte.
- Okés, vigyük be a szobámba. - ajánlottam.Az összes sminket, és a ruháinkat is az ágyra tettük, majd elégedetten néztünk végig rajtuk.
- Fantasztikus lesz az este. - szólt Cinti.
- Jah, a legjobb.. - mondtam.
- Naa, örülj már te is. - lelkesített.
- Minek örüljek?Jó, igaz, imádok bulizni, de semmi kedvem Vele egy légtérbe lenni. - nyafogtam.
- Ugyan, a fiúk is mondták, nem kell feltétlenül vele lenned, sokan leszünk. - folytatta.
- Lehet igazad van.. - mondtam bizonytalanul.
- Biztos, mert jól fogunk szórakozni, még Te is. - kacsintott.
- Hát, úgy legyen.Viszont indulnunk kéne, nem? - néztem órámra.
- De, mehetünk. - felkaptam táskám, bezártam az ajtót, majd célba vettük a próbatermet.Szokásos időben érkeztünk, már mindenki ott volt, csak Olivér hiányzott.Végre valami jó..
- Sziasztok, nincs a Szőke? - kezdtem örülni, de mielőtt válaszolhattak volna, megjelent az említett személy.
- Itt van, és nagyon nem örül neked. - dobta oda flegmán.
- Na nee, most vérig sértettél.. - reagáltam.
- Muszáj mindig ezt csinálni?!Miért nem lehet megférni egymás közt ?! - kérdezte idegesen Ádám.
- Szerintem inkább kezdjünk. - vetette fel Sziki.
- Én is ezt tanácsolom. - közölte a menedzser.Beálltunk a szokásos felállásba, és táncoltuk/énekelték a koreográfiát.Szerencsére nem volt semmi probléma, simán ment minden.Mikor már 5-ször elpróbáltuk az egészet, úgy gondoltuk elég lesz.
- Örülök, hogy legalább a munka ment rendesen. - szólt Ádám.
- Ennek mi is.Gyertek, beszéljük meg az este részleteit. - hívott félre minket Ya Ou.
- Szóval, fél 8-kor a Corvinon, ételt-italt nem kell hozni mert lesz, és megtennétek, hogy legalább ott nem marjátok egymást? - kérdezte Bence, tőlem és Olivértől.
- Ezért nem akartam menni.Ezzel lehetetlen egy helységben megmaradni. - válaszoltam.
- Hát, ha nem folyton belém ütköznél, nem lenne probléma.. - reagált.
- Erről beszélek, hagyjátok egymást békén, ennyi. - mondta Bence.
- Jó, szerintem mindent letudtunk, akkor nálunk találkozunk, Sziasztok. - köszönt el Ya Ou.
- Hellotok. - ezzel elhagytuk az épületet Cintivel.Egyből hozzám mentünk, mivel együtt megyünk, és én is a Corvinon lakom.Mikor megérkeztünk, mentünk a szobámba, elkezdtük a készülődést.Először átöltöztünk a vásárolt ruhákba, majd megcsináltuk hajunkat.Barátnőm felgumizta a feje búbjára egy szoros copfba, míg én csak kifésültem és kiengedve hagytam.Utánna jöhetett a smink.Tettem fel magamnak alapozót, szempillaspirált, szájfényt.Úgy gondoltam több nem kell, mivel nem egy bálba megyünk.Cinti is így tett, de ő még szemceruzát használt.Végül kifestettük a körmünket olyan lakkal, ami világít a sötétben.Célnak megfelel.Ezután elégedetten néztünk végig egymáson.
- Bence tuti beléd szeret.. - szóltam.
- Persze, első dolga az lesz.De rólad ne is beszéljünk, Oli meglát, még a lélegzete is eláll. - folytatta azt amit én.
- Hogyne, pont tőlem?Akivel még egy normális szót se tudott váltani?Nem hiszem.. - közöltem.
- Ez csak a kezdet.. - mondta.
- Az.Viszont lassan menni kéne. - tereltem.



- Igaz, induljunk. - helyeselt.Én a 4. emeleten lakom, ők a 6.-on.Fellifteztünk, majd bekopogunk.Bence nyitott ajtót.
- Sziasztok, gyertek beljebb. - már voltak emberek, láttam pár X-faktorost, de ismeretleneket is.Nem sokkal később köszöntött minket Ya Ou.
- De csinosak vagytok. - mondta udvariasan.
- Köszönjük. - reagáltam.
- Igyatok valamit.Van minden. - ajánlotta.
- Okés, hol találjuk ? - kérdezte Cinti.
- Előre, majd balra. - ismertette a konyha irányát.
- Köszi. - ezzel mentünk amerre mondta.Volt alkohol mentes sör, sima sör, bor, viszki, minden ami alkohol.Én citromos sört ittam, barátnőm pedig borral kezdte.Visszamentünk a nappaliba, ahol már Szikit és Olivért is láttuk.Csatlakoztunk hozzájuk, Ya Ou bemutatta barátnőjét.
- Lányok, ő itt Barbi, Barbi ő Cinti, ő meg Diána. - sorolta a neveket.
- Nyugodtan szólíts Dinának. - mosolyogtam.
- Rendben, örülök, hogy megismertelek titeket. - mondta lelkesen.
- Mi is. - reagáltunk.Ezután szétváltunk, azt vettem észre, Cinti már nincs velem.Gondoltam, hogy nem tűnt el, csak valahol elvan.Mivel nem volt mit csinálnom, a keresésére indultam.Mentem a konyhába, nem volt ott.Visszamentem a nappaliba kicsit gyorsabban mint előbb, és annyira kerestem, hogy nem figyeltem és megbotlottam.Elég nagyot estem volna, ha Ő nem kap el a derekamnál fogva.Vállába kapaszkodtam, és csak gyönyörű íriszeit tudtam nézni..













3 megjegyzés: