2014. június 16., hétfő

#Chapter 4

 ~- Már megint te ?! Ennyire nehéz odafigyelni ?? - támadott le egyből... ~
- Mondd, mi lenne ha normálisan beszélnél?!Nem a kutyád vagyok, fogd már fel! - akadtam ki teljesen.
- Áhh, még ezt sem érted.. - próbált egyszerűsíteni.
- Hát persze, mert ha te mondod.. - szövegeltem tovább.
- Heey, várjunk csak, mi az, hogy már megint ? - fogta meg a lényeget Bence.
- Semmi, hagyjuk. - vágta rá egyből Olivér.
- Ahogy akarod.. - ezzel nem feszítette tovább a húrt, így is elég feszült volt a légkör.
- Befejeztétek ? - kérdezte Ádám.
- Persze, nincs semmi probléma.. - válaszolt Bence.
- Örülök, mert meg kéne beszélnünk egy - két dolgot.
- Oké, figyelünk. - mondtam.
- Tehát, az első fellépés szombaton lesz, és ma van szerda, szóval bele kéne húzni.
- Rendben, hát ha minden nap gyakorolunk, akkor simán össze bírjuk hozni. - reagált Sziki.
- Annak nagyon örülnék. - közölte a menedzser.
- Na, mit szólnátok, ha holnap este rendeznénk egy bulit nálunk ? - hozta fel az ötletet Ya Ou.
- Én biztos nem fogok, ezzel együtt "szórakozni" . - utaltam közben a szőkére.
- Ugyan már, nem halsz bele, meg amúgy sem kell pont vele lenned, többen leszünk. - próbált meggyőzni Bence.
- Mint ha én annyira szeretnék.. - szólalt meg Olivér.
- Ne csináljátok már, nem lesz semmi para, jól érezzük magunkat, ennyi. - erősködött Ya Ou.
- Hát, nem tudom, Cinti te mész ? - kérdeztem barátnőmet.
- Persze, hogy megyek, semmi jónak nem vagyok az elrontója, de gondolj bele milyen jót szórakoznánk, holnap délelőtt vagy délután el is mehetnénk vásárolni.. - válaszolt.
- Nah jó, végül is bármi lehet. - adtam meg magam végül.
- Szuper, akkor holnap este fél 8-kor a Corvinon. - ismertette a helyszínt Bence.
- Okés, de én is ott lakom.. - lepődtem meg.
- Ohh, ez fantasztikus, még jobb.. - adott véleményt a szőke.
- Kösz a megnyilvánulást, gondolom látod rajtam mennyire érdekel. - reagáltam flegmán.
- Nyugalom van.. - szólt Ya Ou.
- Szóval, holnap várunk, viszont most próbálni is kéne. - mondta Sziki.
- Igaz, folytassuk. - helyeselte Cinti.Vissza rendeződtünk az eredeti felállásba, majd folytattuk a táncot.Kivételesen semmi probléma nem volt, többször is végig mozogtuk/énekelték a koreográfiát.
- Örülök, hogy sikerült végre normálisan dolgozni, holnap ugyanígy 14:30 - ra gyertek, Sziasztok! - köszönt el Ádám.
- Hellotok. - ezzel ki is mentünk Cintivel.
- Figyelj, nincs kedved nálam aludni ? - tettem fel a kérdést.
- De, szívesen, úgy is holnap együtt lesz próbánk, meg készülni kell a bulira. - egyezett bele simán.
- Okés, akkor hozol valami cuccot otthonról, vagy mehetünk egyből hozzám ? - érdeklődtem.
- Szerintem gyors hazaugrok pár dolgokért, és utána megyek hozzád. - válaszolt.
- Rendben, majd gyere, Szia. - ezzel haza indultam.Mikor megérkeztem, levettem lábbelim, a konyhába indultam.Gondoltam kéne valami nasi, ezért leugrottam a közeli boltba.Vettem chipset, pattogatott kukoricát, colát.Fizettem és mentem is vissza lakásomba.Lepakoltam a nappaliba, bementem a szobámba a laptopomért, majd keresni kezdtem filmeket.Nem sokkal később megérkezett Cinti.Nyitottam neki ajtót, beengedtem.
- Hamar összepakoltál. - szóltam.
- Jah, mondtam, hogy csak pár dolog kell. - reagált.
- Én addig lementem boltba nasit venni, és néztem pár filmet. - ismertettem tevékenységemet.
- Remek, úgy néz ki, jó esténk lesz. - mondta mosolyogva.
- Az biztos. - mosolyogtam én is.
- Szerintem először beszélgessünk kicsit, utána filmezzünk. - ajánlotta.
- Okés, nekem mindegy. - egyeztem bele.Ezzel pokrócokkal együtt leültünk a nappaliban lévő kanapéra.
- Szóval, hogy is volt ez az Olivéres dolog ? - tette fel a kérdést először.
- Hát, igazából annyi, hogy aznap mikor felköltöztem ide, akkor délután lementem a Plázába vásárolni kicsit, és pont belé botlottam.Erre ő rám förmedt, hogy miért nem tudok vigyázni, utána meg el is tűnt.Most vagy rossz napja volt, vagy alapból ilyen.. - meséltem az első találkozást.
- Aha, igen ez tényleg zavaros. - értett egyet.
- Az.Veled mi a helyzet, bejön valamelyik srác ? - érdeklődtem kíváncsian.
- Ami azt illeti, Bence elég helyes, de egyenlőre semmi komoly. - válaszolt kissé elpirulva.
- Ne aggódj, lesz még ebből szerelem. - kezdtem cukkolni, mire még jobban pirult.
- Majd meglátjuk.., de Olival is lehet még akármi. - csinálta ugyanazt mint én.
- Hát hogyne.. - reagáltam.
- Valld be, hogy tetszik. - folytatta.
- Ugyan, csak szeretnéd..Amúgy tényleg helyes, de ebből nem sok minden lehet. - mondtam bizonytalanul.
- Ki tudja.. - szólt.
- Na, most, hogy kibeszéltük a fiúkat, jöhet a film ? - tértem el a témától.
- Felőlem, mit nézünk ? - kérdezte.
- A Kör jó lesz ? - ajánlottam.
- Persze, jobb mint valami nyálas szar. - egyezett bele.El is indítottam a kb. 1,5 órás horrort.Mikor vége lett, elég későre járt az idő, lassan indultunk aludni.
- Tiéd a vendég szoba. - közöltem.
- Rendben, akkor holnap reggel, Jó éjt. - köszönt el.
- Viszont. - ezzel bementem a szobámba, majd befeküdtem az ágyamba, aludtam is.


**

Arra nyitottam szemeimet, hogy ezerrel süt be a nap.Kezdésnek jó.Beletúrtam hajamba, kikeltem eddigi helyemből, felvettem a köntösöm, papucsom , és a konyhába indultam.Mikor kiértem Cinti már ott volt.
- Reggelt, mióta vagy fent? - köszöntöttem barátnőmet.
- Kb. 5 perce. - válaszolt.
- Oks, szerintem reggelizzünk, fürödjünk le, aztán mehetünk vásárolni. - ismertettem ötletem.
- Jó, müzlihez mit szólsz ? - kérdezte.
- Megfelel. - míg ő hozta az említett ételt, én elővettem két műanyag tányért.Hamar elfogyasztottuk, majd mentünk egyesével fürödni.Cinti ment először, addig kerestem valami összeállítást.Ahogy rám került a sor, bevittem a cuccaim, gyors lezuhanyoztam, felöltöztem, hajamat csak kifésültem.Arcomra alapozót, szempillaspirált tettem.Végül szobámba indultam, kedvenc táskámba pakoltam pénzt, telefont, napszemcsit.Kimentem a nappaliba, pont akkor jött barátnőm is.
- Mehetünk  ? - kérdeztem.
- Persze. - bezártam az ajtót, lementünk lifttel, majd a Plázát vettük célba.Kb. 15 perces út volt mire odaértünk, és be is tértünk egy boltba.Nagyon sok csinos darab volt, alig bírtunk választani.Nekem viszont rövid nézelődés után meg is lett a legszimpatikusabb.Cinti is talált magának egyet, úgyhogy felpróbáltuk, majd megvettük.



Én Ruhám :





Cinti Ruhája :



















4 megjegyzés: