2014. június 5., csütörtök

#Chapter 1

Reggel fitten és vidáman ébredtem, hiszen elérkezett ez a nap is.Ma költözöm fel kedvenc városomba, Budapestre.Lakást is néztem az interneten, amit az erre szánt, félretett pénzemből meg is vettem.Tehát a Corvin sétányon fogok lakni.Ma már csak össze kell pakolnom a cuccaimat, és a délután folyamán költözöm is.A bútorokat szerencsére nem kell elvinnem, mert a lakásban is vannak.Eggyel kevesebb gond.Viszont a szükséges dolgaimat, ami van jó pár bőrönd, anyu egyik ismerőse segít elvinni egy nagyobb autóval.Szóval ez simán fog menni.Mikor végig gondoltam a mai napot, kikeltem az ágyból, felvettem a köntösömet és a papucsomat, lementem a konyhába.Csak anyát találtam lent, épp kávét főzött, gondolom Zoé még aludt.Ahogy észre
vette, hogy ott vagyok, köszöntött is.
- Jóreggelt! - mondta.
- Neked is. - köszöntem viszont.
- Kávét kérsz? - kínált meg.
- Igen, köszi. - fogadtam el az ajánlatot.
- És mikor jön az ismerősöd? - érdeklődtem.
- Pontosan én sem tudom, azt beszéltük, hogy a délután folyamán, de szerintem max fél 3-3 fele itt lesz. - válaszolt a kérdésemre.
- Rendben, akkor gyors megiszom a kávét, meg eszek valamit, és neki is állok pakolni. - ezzel lehúztam a kávét, és csináltam nutellás kenyeret.Hamar elfogyasztottam, elpakoltam magam után aztán mentem is vissza a szobámba.Rendbe raktam az ágyam, majd kerestem valami ruhát, mivel mégsem pakolászhatok pizsomában..Kis ideig kutakodtam a szekrényemben, végül megtaláltam a megfelő ruhadarabokat.


Miután felöltöztem, átmentem a fürdőbe sminkelni, hajamat megcsinálni.Út közben találkoztam a húgommal, ezek szerint már felébredt.
- Jóreggelt! - köszöntem.
- Sziia. - köszönt ő is.
- Anya már lent van, szerintem reggelit készít. - világosítottam fel.
- Okés, megyek, te nem jössz? - kérdezte.
- Én már voltam, meg folyamatosan pakolnom kell a költözés miatt. - válaszoltam, majd Zoé le ment anyához, én meg a fürdőbe.Hajamat felgumiztam, tettem fel alapozót, szempilla spirált.Vissza mentem a szobámba, és el is kezdtem a feladatom.Előtte tettem be a laptopomon valami zenét, mivel úgy még is hangulatosabb.Elő készítettem a két nagy fekete bőröndöm, majd a ruháimat összehajtogatva kezdtem bele tenni.Közben válogattam is elég sok olyat ami már nem kell, szóval úgy néz ki Budapesten el kell mennem vásárolni ezt-azt.Kb. másfél óra alatt megvoltam a ruhákkal, amik így, hogy válogattam ki belőle, csak az egyik bőröndöt foglalták el.A másik bőröndbe tettem a táskáimat, lábbeliket.Egy kisebb bőröndbe pedig a sminkeket, hajbavalókat, illatszereket, ékszereket.Végül még egy, kisebb bőröndbe raktam az ágyneműt, és még olyan dolgokat, amik maradtak.Hamar elrepült az idő míg mindent összeszedtem, arra lettem figyelmes, hogy anya hív a nappaliba.Kikapcsoltam a laptopom, eltettem a tartójába, majd mentem is.Mikor leértem ketten fogadtak, ebből következtettem, hogy megérkezett anya ismerőse.
- Sziasztok. - köszöntem.
- Szia, Attila vagyok. - köszöntött az ismeretlen személy.
- Én meg Diána. - mutatkoztam be én is.
- Mindent összeszedtél? - kérdezte.
- Persze, indulhatunk. - válaszoltam.
- Rendben, akkor köszönj el a családodtól, és mehetünk is. - közölte.
- Vigyázz magadra, légy elérhető, majd beszélünk. - ölelt át anya.
- Ez csak természetes. - mondtam, mikor pont lejött Zoé.
- Hiányozni fogsz nagyon. - láttam rajta, hogy kicsit el van keseredve.
- Ti is nekem, hidd el. - nyugtattam meg, és őt is szorosan átöleltem.
- Vigyázzatok egymásra, majd jelentkezem. - ezzel megfogtam a bőröndömet, és kimentünk a kocsihoz.Betettük a cuccaimat, beültünk a kocsiba, majd elindultunk.
- Amúgy honnan ismered anyut ? - tettem fel a kérdést hirtelen.
- Munkatársak vagyunk, elég rég óta. - válaszolt.
- Jah, okés. - reagáltam. Nem beszélgettünk sokat, max váltottunk pár szót, csak a rádió szólt.Az út kb. 2 órás lehetett mire odaértünk.Kiszálltunk a kocsiból, kivettük a bőröndöket, és felmentünk a lakásba.Mikor beléptem, kellemes látvány fogadott, nem volt túl csicsás, nekem pont megfelel.Gyorsan körbe néztem, volt egy fürdőszoba, konyha, nappali , és két szoba, az egyik nekem, a másik meg vendégszoba.Miután végig tanulmányoztam az egészet, elköszöntem Attilától.
- Köszönöm szépen a segítséget. - háláltam meg tettét.
- Szóra sem érdemes, ismerősöknek bármikor segítek. - közölte.
- Rendben, akkor további jó utat, szia. - köszöntem el véglegesen.
- Meglesz, szia. - köszönt el ő is.
A bőröndökkel együtt bementem a hálószobába, majd elkezdtem ki pakolászni.Ebben a helységben nagyjából mindennel végeztem, mikor eszembe jutott, hogy ma vásárolni akartam menni.Felkaptam az egyik táskám, tettem bele pénzt, telefont, bezártam az ajtót, és indultam is.Hamar leértem, mivel a 4. emeleten lakom.Mikor a plázához értem, először nézelődtem a kisebb boltok közt, mikor hirtelen valakivel összeütköztem.Reagálni se volt időm, mert egyből mondta a magáét..
- Hallod, nem tudsz vigyázni?? - kérdezte kissé ingerülten a szőke hajú srác..

















4 megjegyzés: